Back to top

Laaditaan juuri sinulle suunniteltu kunnossapitosopimus

Kaikkien valmistajien hisseille, liukuportaille ja automaattioville suunnattuihin huoltopalveluihimme kuuluu erilaisia perus- ja muokattavissa olevia vaihtoehtoja, joista löytyy sopiva yksilöllisiin kunnossapitotarpeisiisi.

KONE’s essential services cover all mandatory maintenance activities to meet your local regulations.

PERUSPALVELUT

Peruspalveluihimme kuuluvat kaikki tavalliset laitteillesi kuuluvat kunnossapitotoimet. Voit valita kunnossapitomenetelmän, määräaikaistarkastusten hoidon, tavan olla yhteydessä asiakaspalveluun ja sen, millä tavoin hississä olevat ovat yhteydessä meihin vika- tai hätätilanteessa.

Tailor your KONE maintenance fully based on your precise needs with KONE Performance Service.

LAAJENNETUT PALVELUT

Laajennetut palvelut antavat sinulle mahdollisuuden muokata palveluja ja palvelutasoja vastaamaan juuri sinun erityistarpeisiisi. Voit valita vuosittaiset käytössäolotakuut laitteillesi, ajankohdat, jolloin kunnossapitotöitä tehdään, kuinka nopeasti vikailmoituksiin vastataan ja miten kunnossapitoasentaja on käytettävissä. Voit myös määritellä tarvitsemasi lisäpalvelut, kuten laitteiden puhdistus- ja siivouspalvelut.

VIKA- JA KORJAUSPALVELUT

Vika- ja korjauspalvelut kattavat esimerkiksi sellaiset tilanteet, joissa tulee ennalta suunnittelemattomia korjauksia ja vikatilanteita. Voit valita palvelutason useista vaihtoehdoista, joihin kuuluu vuosittaisten vikakäyntien määrä; sopimuksen kattamat laitteiden osat ja vika- ja korjauspalvelujen kattavuustason. Tarjoamme myös monenlaisia korjauspaketteja, jotka kattavat sovittuja materiaali- ja työkuluja.

VIESTINTÄ- JA YHTEISTYÖPALVELUT

Viestintä- ja yhteistyöpalveluihimme kuuluvat digitaalisen KONE Online -palvelun vaihtoehdot. Perustasoon kuuluu pääsy kunnossapito- ja laitteiden toimintatietoihin, kun taas korkein taso mahdollistaa täysin omiin tarpeisiin muokattujen selvitysten laatimisen kaikista kunnossapitoon liittyvistä toimista. KONE Mobiili -sovelluksella saat ilmoituksia käynnissä olevista huoltotöistä, voit tarkastella tulossa olevia huoltokäyntejä ja tehdä huoltopyyntöjä. Viestipalvelu välittää tiedon häiriöistä ja korjauksista välittömästi puhelimeesi tai sähköpostiisi. Meiltä löytyy myös neuvonta- ja koulutuspalvelumahdollisuuksia.

Kunnossapitomme

Tässä on joitakin tärkeimmistä palveluistamme. Huoltotarjouksemme koostuu monista eri palveluista ja vaihtoehdoista, joista voimme laatia juuri sinun tarpeisiisi sopivan kunnossapitosopimuksen.

  • Ennakoiva kunnossapito
    Ennakoivassa kunnossapidossa laitteitasi seurataan ja huolletaan järjestelmällisesti, joten monet ongelmat ratkeavat jo ennen kuin ne ehtivät ilmetä. Huolehdimme laitteistasi niille suunnitellun, esimerkiksi käyttöön ja ikään perustuvan, kunnossapitosuunnitelman mukaisesti. Suunnitelma takaa sen, että kaikki yksittäiset osat ja järjestelmät huolletaan oikea-aikaisesti ja määräysten mukaisesti.
    Asiakaspalvelukeskus
    Voit valita, haluatko huoltopalveluita olevan saatavilla vain normaaleina palveluaikona vai ympäri vuorokauden. Palvelukeskuksemme tavoittaa huoltosopimuksen kattavuudesta riippumatta 24/7.
    Kaksisuuntainen puheyhteys hissikorista asiakaspalveluun
    Kaksisuuntainen puheyhteysjärjestelmä yhdistää hissin käyttäjät suoraan asiakaspalveluumme hätätilanteissa. Näemme, mistä puhelu tulee, lähetämme asentajan matkaan nopeasti ja jopa otamme tarvittaessa yhteyden hätäkeskukseen.
    Tarkastusavun hallinnointi ja avustaminen
    Säästämme sinulta aikaa ja vaivaa järjestämällä ja hallinnoimalla määräaikaistarkastuskäyntejä. Voit valita sopivimman vaihtoehdon omien tarpeidesi mukaan.
  • Vika- ja korjauspalvelujen kattavuus
    Voit valita tarpeisiisi sopivan yhdistelmän työtuntien ja materiaalien kattavuutta.
    Kuluvien osien paketti
    Kunnossapitosopimuksesi kattaa tiettyjen, normaalissa laitteiden käytössä helposti kuluvien osien korvaamisen valitun korjausosapakettitason mukaisesti.
  • Vasteaika
    Määrittele vasteaika tilanteissa, joissa laitteesi menee rikki tai vaatii jostain muusta syystä välittömästi huomiota kunnossapitoasentajaltamme.
    Pelastuspalvelu
    Jos joku jää hissiin jumiin, ei huolta. Olemme paikalla keskimäärin 23 minuutissa.
    KONE 24/7 Connect
    KONE 24/7 Connect on ympärivuorokautinen etävalvonta- ja vianmäärityspalvelu, joka parantaa laitteiden turvallisuutta ja toimintavarmuutta. Palvelu pitää sinut ajan tasalla kunnossapitotoimistamme ja kaikkien valvonnassa olevien laitteiden tilasta, joten voit olla entistä rauhallisemmin mielin. Hoidamme laitteissasi havaitut ongelmat sopimiemme palvelu- ja vasteaikojen mukaisesti.
  • KONE Online
    KONE Online -verkkopalvelu tuo laitteiden kunnossapito- ja toimintatiedot käsiesi ulottuville. Pääset katsomaan laitteidesi toiminta-, kunnossapito-, vioittumis- ja korjaustietoja.
    KONE Mobiili
    KONE Mobiili -sovellus auttaa sinua pysymään ajan tasalla missä ja milloin tahansa. Saat älypuhelimeesi ilmoituksia laitteidesi tilasta, kunnossapidon aikatauluista ja paikalla tehdyn työn etenemisestä.
    Viestipalvelu
    Viestipalvelu välittää tiedon häiriöistä ja korjauksista välittömästi puhelimeesi tai sähköpostiisi. Ilmoitus kertoo kohteen, ilmoittajan, vian syyn ja korjauksen aikataulun. Kun työ on valmis, saat kuittauksen. Voit lisäksi tilata vikailmoituksen huoltokäynneistä.

UUDET JATKUVAN YHTEYDEN ÄLYPALVELUT

KONE 24/7 Connected Services -älypalvelut hyödyntävät IBM:n Watson-tekoälyä, jonka ansiosta hissit ja liukuportaat pystyvät nyt kertomaan huolensa. Näin voimme ennakoida mahdolliset häiriöt ja tiedämme aina, mitä laitteillesi kuuluu.

Lue lisää

RAKENNETAAN SINULLE PARHAITEN SOPIVA KUNNOSSAPITORATKAISU