Back to top

Viestintä- ja yhteistyöpalvelut

Valitessasi räätälöitävän KONE Care -huoltosopimuksen sinulla on aina käytössäsi vikaviestipalvelu sekä KONE Online.

KONE Online

KONE Online portaalin kautta pääset katsomaan huollossamme olevien laitteidesi tilan sekä mahdollisia käynnissä olevia kunnossapidon toimenpiteitä. Portaalin kautta näet myös:

  • Tulevat huolto- ja korjauskäynnit
  • Mahdolliset käyttökatkot
  • Laskutukseen liittyviä asioita
  • Erilaisia laitteiseesi liittyviä raportteja, kuten kustannustietoja ja korjaushistorioita

Avaa maksuttomat KONE Online -tunnukset lomakkeen kautta

KONE Mobiili

KONE Mobiilin avulla saat tiedon kunnossapidon toimenpiteistä suoraan puhelimeesi maksuttoman sovelluksen kautta. Sovelluksen kautta pystyt muun muassa:

  • Seuraamaan kunnossapito- ja korjaustöiden etenemistä
  • Tarkastelemaan laite- ja toimenpidetietoja (esimerkiksi käynnissä olevat korjaustyöt sekä suunnitellut huollot)
  • Ottamaan suoraan yhteyttä asiakaspalvelukeskukseemme tai lähettämään palvelupyyntöjä

Sovellus on saatavilla App Store:sta sekä Google Play:n kautta.

Sovelluksen käyttöön tarvitaan KONE Online -tunnukset, jotka saat helposti aktivoitua esimerkiksi ottamalla meihin yhteyttä tuki@kone.com.

Vikaviestipalvelu

Viestipalvelu on kunnossapitoasiakkaillemme tarkoitettu maksuton palvelu. Sen avulla saat tiedon laitteiden häiriöistä ja korjauksista reaaliaikaisesti sähköpostiisi. Vikaviestin avulla tiedät reaaliajassa:

  • Mihin kohteeseen korjaustyö on tilattu
  • Kuka ilmoituksen on tehnyt
  • Ilmoitetun viankuvauksen
  • Arvioidun aikataulun korjauksesta
  • Milloin työ on valmis ja mitä toimenpiteitä kohteella on tehty.

Helpota arkeasi viestipalvelulla

"Se on hyvää palvelua kun sähköpostia tulee kaikista suoritetuista töistä ja hälytystöistä, mistä en edes tiedä, tulee tieto tosi nopeasti, että pysyn tilanteen tasalla." -Kiinteistönhoitaja, Lounais-Suomi

Haluatko lisätietoja viestintäpalveluistamme?