WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Evästeet

Sivustomme käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen. Hyväksyt evästeiden käytön painaamalla Hyväksyn ja jatkamalla sivujen käyttöä. Voit lukea tietosuojaselosteen täältä.

Takaisin ylös

Ota yhteyttä

Miten voimme auttaa?

Yleiset tiedustelut

Soita yleisluontoisissa tiedusteluissa KONEen asiakaspalveluun, puh. 09 998 88555.

Palvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 08.00–17.30.

Ilmoita huoltotarpeesta tai hätätilanteesta


Ilmoita huoltotarpeesta tai hätätilanteesta, kuten loukkuun jäämisestä, numeroon 0800 150 63 (tai 0800 144 774).

Kiireettömissä tapauksissa voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@kone.com

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Vastaamme seuraavassa joihinkin yleisiin laitteiden kunnossapitoa koskeviin kysymyksiin. Kerromme muun muassa, miten löydät tiedot jo tehdyistä ja tulevista huoltotöistä.

  • KONE Online -verkkoportaalissa ja KONE Mobiili -sovelluksessa laitteidesi toiminta-, kunnossapito-, vika- ja korjaustiedot ovat sinun ja tiimisi käytössä milloin tahansa.

  • Voit tarkistaa laitteen tilan KONE Online -portaalin tai KONE Mobiili -sovelluksen kautta. Jos laite kuuluu KONE 24/7 Connected Services -palveluiden piiriin, näet myös, olemmeko jo ryhtyneet toimenpiteisiin ongelman ratkaisemiseksi. Voit tehdä huoltopyynnön tai ilmoittaa esimerkiksi hätätilanteesta puhelimitse tai ottamalla yhteyttä suoraan KONE Online- tai KONE Mobiili -ratkaisulla.

  • KONE Online- ja KONE Mobile -ratkaisut näyttävät kaikkien huoltopalveluidemme piiriin kuuluvien laitteidesi kaikki tulevat ja menneet huoltokäynnit.

  • KONE 24/7 Connected Services -palveluiden ansiosta häiriöitä ei tarvitse jäädä odottelemaan, vaan kunnossapitotyöt ja korjaukset voidaan tehdä ennakoivasti.

    Pyydä paikalliselta KONEen edustajalta lisätietoja.

Ota yhteyttä

Kerro alla olevalla lomakkeella, miten voimme auttaa sinua. Tiimimme jäsen ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Sample form






+358







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessäsi tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme.