Sanna Kaje nimitetty KONEen sijoittajasuhdejohtajaksi

Stock Exchange Release Julkaistu 08.19.2016

KONE Oyj, lehdistötiedote, 19. elokuuta 2016

Sanna Kaje on nimitetty KONEen sijoittajasuhdejohtajaksi 1. syyskuuta 2016 alkaen. Hän tulee KONEelle YIT:ltä, ja hänellä on laaja kokemus sijoittajasuhteista ja rahoitusalalta.

Katri Saarenheimo, joka on ollut KONEen sijoittajaviestinnässä vuodesta 2011 ja sen johtajana vuodesta 2014, siirtyy uuteen tehtävään KONEen globaalissa huoltoliiketoiminnassa.

Karla Lindahl, nykyiseltä rooliltaan Vice President, Strategy Development and Investor Relations, on vastannut KONEen sijoittajasuhteista vuodesta 2010 alkaen ja keskittyy jatkossa täysin KONEen strategiseen suuntaan ja kehitykseen.

Sanna Kaje ja Karla Lindahl raportoivat KONEen talousjohtaja Ilkka Haralle.

Ilkka Hara, talousjohtaja, puh. 020 475 4251
KONE Oyj

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2015 KONEen liikevaihto oli 8,6 miljardia euroa ja vuoden 2015 lopulla henkilöstömäärä oli lähes 50 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.